خبرگزاری کار ایران

مقام‌های هنگ‌کنگ دیدار با نمایندگان معترضان را لغو کردند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۳۵۰

معاون فرماندار هنگ کنگ گفت که انجام مذاکره دو پیش نیاز داشت: نخست این‌که در چارچوب تصمیم‌های کمیته دائمی ملی مردم باشد و دوم این‌که معترضان ساختمان یا مناطق حساس را اشغال نکنند اما متاسفانه اعتصاب‌کنندگان با زیر پا گذاشتن این دو مورد٬ به مسیر قبلی خود بازگشته‌اند.

رییس دولت منطقه‌ای هنگ کنگ دیداری که قرار بود امروز - جمعه - با نمایندگان معترضان انجمن‌های دانشجویی برگزار شود را لغو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از ائوروپا پرس، «لئونگ چون اینگ» رئیس دولت هنگ‌کنگ جلسه دیدار مقام‌های دولتی با نمایندگان معترض تشکل‌های دانشجویی را لغو کرد.

«کری لم» معاون فرماندار هنگ‌کنگ خبر لغو دیدار روز جمعه میان مقام‌های این منطقه و نمایندگان معترضان هوادار دموکراسی را اعلام کرد.

لم گفت: «انجام مذاکره دو پیش نیاز داشت: نخست این‌که در چارچوب تصمیم‌های کمیته دائمی ملی مردم باشد و دوم این‌که معترضان ساختمان یا مناطق حساس را اشغال نکنند. اما متاسفانه اعتصاب‌کنندگان با زیر پا گذاشتن این دو مورد٬ به مسیر قبلی خود بازگشته‌اند.»

نمایندگان معترضان هوادار دموکراسی در هنگ‌کنگ قرار بود جمعه با مقام‌های این کشور مذاکره کنند.

اعتصاب‌کنندگان که از حدود دو هفته پیش اعتراض‌های خود را آغاز کرده‌اند، خواهان تغییر قانون اساسی و همین طور آزادی در انتخابات هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز