خبرگزاری کار ایران

۳ عضو اروپایی داعش سربازان ائتلاف را تهدید به سر بریدن کردند

کد خبر : ۲۱۴۲۲۹

سه عضو گروه تروریستی داعش به زبان‌های انگلیسی، فرانسه و آلمانی از پیروزی این گروه در برابر ائتلاف ضد داعش سخن گفتند و سربازان ائتلاف را تهدید به مرگ کردند.

سه عضو اروپایی گروه تروریستی داعش به سه زبان مختلف در پیامی ویدئویی خطاب به سربازان ائتلاف کشورهای ضد داعش گفتند که در صورت دستیابی به نیروهای ائتلاف٬ آنها را سر خواهند برید.

به گزارش ایلنا به نقل از ائوروپاپرس، سه عضو گروه تروریستی داعش به زبان‌های انگلیسی، فرانسه و آلمانی از پیروزی این گروه در برابر ائتلاف ضد داعش سخن گفتند و سربازان ائتلاف را تهدید به مرگ کردند.

«ابو عبدالله» یکی از اعضای داعش در این ویدئو به زبان انگلیسی خطاب به نیروهای ائتلاف گفت: «بیایید که تک تک شما سربازان را قتل عام می‌کنیم.»

«ابو ودود» عضو دیگر این گروه نیز به زبان فرانسوی گفت که در گروه داعش تعداد بسیار زیادی آمریکایی و اروپایی وجود دارد که می‌توانند سربازان ائتلاف را شکست دهند.

وی در ادامه گفت که هدف داعش تنها پیروزی زمینی نیست بلکه این گروه به دنبال کسب محبوبیت است؛ کابوس نیروهای ائتلاف به واقعیت تبدیل می‌شود.

«ابو داوود» عضو اروپایی دیگر داعش نیز به زبان آلمانی گفت که آلمانی‌ها، فرانسوی‌ها، آمریکایی‌ها، هلندی‌ها، ایتالیایی‌ها، انگلیسی‌ها بیایید که منتظر شما هستیم.

سه عضو داعش پس از پایان صحبت‌های خود، «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا و «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان را درغگو خواندند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز