خبرگزاری کار ایران

یک نماینده پارلمان عراق:

هواپیماهای ائتلاف در عوض مواضع داعش، نیروهای عراقی را بمباران می‌کنند

کد خبر : ۲۱۵۰۱۲

آمریکا و هم‌پیمانان این کشور در ائتلاف بین‌المللی ضد داعش در حال حاضر به علت منافع خاص خود و از ترس شکست طرح‌‌هایشان تصمیم ندارند داعش را از بین ببرند.

یک نماینده پارلمان عراق تاکید کرد که جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش به جای بمباران مواضع داعش، نیروهای ارتش و نیروهای مردمی را بمباران می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، «نوال جمعه» عضو فراکسیون «الاحرار» در پارلمان عراق، ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا را متهم کرد که تصمیم ندارد گروه تروریستی داعش را از بین ببرد.

جمعه افزود که آمریکا و هم پیمانان این کشور در ائتلاف ضد داعش توانایی از بین بردن داعش طی چند روز را دارند زیرا آنها امکانات نظامی و فناوری‌هایی در اختیار دارند که می‌توانند مواضع و محل تمرکز عناصر داعش را به راحتی پیدا کنند.

این نماینده عراقی تاکید کرد که آمریکا و هم‌پیمانان این گروه در ائتلاف بین‌المللی ضد داعش در حال حاضر به علت منافع خاص خود و از ترس شکست طرح‌‌هایشان تصمیم ندارند داعش را از بین ببرند.

جمعه تاکید کرد که بهترین سند برای این مساله سخنان وزیر دفاع سابق آمریکا است که تاکید کرده بود که از بین بردن داعش ۳۰ سال طول می‌کشد.

وی در ادامه گفت که هواپیماهای ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا سلاح و مهمات برای داعش پرتاب کرده‌اند و این ائتلاف اعلام کرد که این مساله به اشتباه رخ داده است.

جمعه تصریح کرد که همین هواپیما‌ها نیروهای ارتش عراق و نیروهای مردمی را در چندین منطقه از عراق بمباران کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز