خبرگزاری کار ایران

دولت کره‌جنوبی با ارسال بروشورهای تبلیغاتی علیه کره‌شمالی برخورد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۸۹۴

مقام‌های کره‌شمالی تهدید کردند که در صورت ادامه ارسال بروشورهای بالونی به منطقه مرز مشترک دو کره اقدام نظامی پیش‌بینی نشده‌ای انجام خواهند داد.

برخی فعالان کره‌جنوبی امروز - شنبه - بالون‌هایی حاوی پیام‌های سیاسی علیه رهبر کره‌شمالی و سیاست این کشور به منطقه مرز مشترک دو کره ارسال کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، مقام‌های کره‌جنوبی اعلام کردند که با ارسال بروشورهای تبلیغاتی فعالان سیاسی این کشور که حاوی پیام‌هایی علیه رهبر و سیاست کره‌شمالی هستند، برخورد می‌کنند.

مقام‌های کره‌شمالی تهدید کرده‌اند که در صورت ادامه ارسال بروشورهای تبلیغاتی به منطقه مرز مشترک دو کره، اقدام نظامی پیش‌بینی نشده‌ای انجام خواهند داد.

مقام‌های پیونگ‌یانگ گفتند که ارسال بروشورهای تبلیغاتی علیه کره‌شمالی باعثاخلال در انجام مذاکرات دو کره و افزایش تنش میان مقام‌های سیاسی میان سئول و پیونگ‌یانگ می‌شود.

صد‌ها شهروند شهر «پاجو» با قرار دادن خودروهای سنگین و تراکتور خود در جاده‌های این شهر، تلاش کردند تا از ارسال بالون‌ها جلوگیری کنند.

یکی از شهروندان پاجو گفت: «ارسال بروشورهای تبلیغاتی باعثشروع اقدام‌های نظامی در این منطقه می‌شود. امنیت برای ما در اولویت قرار دارد زیرا که جان و مال ما در گرو ادامه ثبات و آرامش در منطقه است.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز