خبرگزاری کار ایران

پوتین آمریکا را به دیکتاتوری متهم کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۹۵۵

اگر مقام‌های آمریکایی از علاقه خود نسبت به سلطه دائمی بر جهان دست نکشند، امید به دست‌یابی به پیشرفتی صلح‌آمیز و با ثبات محقق نخواهد شد.

رئیس‌جمهوری روسیه در سخنرانی خود در برابر متخصصان سیاست بین‌الملل گفت که جهان به‌دلیل اقدام‌های آمریکا برای به کرسی نشاندن خواسته‌های خود بیش از پیش تبدیل به مکانی خطرناک شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری کانادا، «ولادیمیر پوتین» گفت که اگر مقام‌های آمریکایی از علاقه خود نسبت به سلطه دائمی بر جهان دست نکشند، امید به دست‌یابی به پیشرفتی صلح‌آمیز و با ثبات محقق نخواهد شد.

پوتین با اشاره به جنگ‌های عراق، لیبی و سوریه به عنوان اقدام‌هایی توسط آمریکا که منجر به ایجاد ناآرامی شده است گفت که آمریکا و هم‌پیمانانش اکنون با عواقب سیاست دیکتاتورگونه خود روبه‌رو شده‌اند.

پوتین گفت: «دیکتاتوری یک‌طرفه و تلاش برای قبولاندن سیاست‌های کلیشه‌ای خود، تشدید درگیری‌ها به‌جای آرام کردن اوضاع منطقه و وسیع کردن دامنه ناآرامی‌ها در نواحی شوروی و حمایت از عوامل ابهام‌زا مانند حزب‌های نئونازی و تندرو‌ها به جای دموکراسی از جمله اقدام‌های آمریکا و هم‌پیمانانش هستند.»

پوتین گفت که روسیه به‌رغم علاقه به همکاری در زمینه‌های مختلف، مجبور شده است تا با غرب روابط سردی را در پیش بگیرد.

رئیس‌جمهوری روسیه در بخشی از سخنرانی خود بر حمایت‌های دولت روسیه از «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه تاکید کرد و گفت که آمریکا در تلاش است تا دولت سوریه سقوط کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز