خبرگزاری کار ایران

برای بررسی شهرک‌سازی‌های جدید اسرائیل؛

عباس خواستار تشکیل جلسه فوری با شورای امنیت شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۱۱۶

نماینده دائمی فلسطین در سازمان ملل اقدام‌ها و طرح‌های غیرقانونی اسرائیل را محکوم کرد و گفت که ادامه شهرک‌سازی باعثتنش‌های شدید می‌شود که می‌تواند وضعیت شکننده فعلی را بیش از پیش ناپایدار و بی‌ثبات کند.

رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین تنها ساعاتی پس از اعلام خبر ادامه شهرک‌سازی در بیت‌المقدس، خواستار تشکیل جلسه فوری با شورای امنیت شد.

به گزارش ایلنا به نقل از ائوروپاپرس، «محمود عباس» رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین در اعتراض به خبر ادامه ساخت هزار واحد مسکونی دیگر و ادامه شهرک‌سازی در حومه بیت‌المقدس از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست تا جلسه‌ای فوری تشکیل دهد.

«ریاض منصور» نماینده دائمی فلسطین در سازمان ملل گفت: «سیاست‌های غیرقانونی و ادعاهای دائمی اسرائیل به عنوان قدرتی اشغالگر به همراه متحدان و همپیمانان تندروی آن‌ علیه مردم، خاک و مکان‌های مقدس فلسطین باعثتنش‌های شدید می‌شود که می‌تواند وضعیت شکننده فعلی را بیش از پیش ناپایدار و بی‌ثبات کند.»

منصور همچنین ادامه داد: «به طور قطع اقدام‌ها و طرح‌های غیرقانونی اسرائیل را محکوم می‌کنیم.»

مقام‌های اسرائیل اخیرا از تصمیم خود برای ساخت هزار واحد مسکونی دیگر در دو منطقه واقع در نزدیکی بیت‌المقدس خبر داده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز