خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:

به‌رغم پیشرفت چشمگیر در مذاکرات هسته‌ای کارهای سختی باقی مانده است

کد خبر : ۲۱۸۳۲۹

همان‌طور که «وندی شرمن» سرپرست هئیت مذاکره‌کننده آمریکا(در گروه ۱ + ۵) چند روز پیش اعلام کرد، تا به حال پیشرفت قابل توجهی در موضوعاتی داشتیم که ابتدا دشوار به نظر می‌رسید؛ سوء تفاهم‌ها را کنار زدیم و گفت‌وگوهای جامع درباره همه عناصر متن توافق جامع را برگزار کردیم.

سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا که از سال ۲۰۰۹ میلادی به تیم مذاکره هسته‌ای ایالات متحده آمریکا در گروه ۱ + ۵ پیوسته است، می‌گوید که مذاکرات با ایران درباره برنامه هسته‌ای به «پیشرفت چشمگیری» رسیده است، اما هنوز باید «کارهای سختی» انجام دهیم.

به گزارش ایلنا به نقل از ترند نیوز٬ «آلن ایر» سخنگوی فارسی‌زبان دستگاه دیپلماسی آمریکا در گفت‌وگو با ترند تاکید کرد که توافق بر سر «کلیات» کافی نیست و هر یک از اجزای توافق جامع مهم است.

ایر افزود که همان‌طور که «وندی شرمن» سرپرست هئیت مذاکره‌کننده آمریکا(در گروه ۱ + ۵) چند روز پیش اعلام کرد، تا به حال پیشرفت قابل توجهی در موضوعاتی داشتیم که ابتدا دشوار به نظر می‌رسید؛ سوء تفاهم‌ها را کنار زدیم و گفت‌وگوهای جامع درباره همه عناصر متن توافق جامع را برگزار کردیم.

به گفته وی، هنوز باید کارهای سختی انجام دهیم و تا حدی تشخیص بین «کلیات و جزییات» معنا ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز