خبرگزاری کار ایران

روسف خواستار اصلاحات سیاسی در برزیل از طریق همه‌پرسی شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۳۶۴

رئیس‌جمهوری برزیل که دور دوم انتخبات ریاست‌جمهوری این کشور را اخیرا در برابر رهبر حزب سوسیال - دموکرات پیروز شد، مصمم است که این تغییر‌ها را که در دور اول ریاست‌جمهوری خود آغاز کرده، ‌در دوره جدید نیز ادامه دهد.

رئیس‌جمهوری برزیل که اخیرا در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور در برابر رهبر حزب سوسیال - دموکرات پیروز شد، اعلام کرد که تصمیم دارد سیاست‌های اصلاح‌طلبانه را از طریق برگزاری همه‌پرسی دنبال کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پرنسا لاتینا، «دیلما روسف» رئیس‌جمهوری برزیل در نخستین سخنرانی‌های خود بر نیاز به اجرای همه‌پرسی برای اقدام‌های اصلاح‌طلبانه در دولت تاکید کرد.

روسف گفت: «گمان می‌کنم که عده زیادی از اجرای همه‌پرسی خوشحال نشوند اما وظیفه من ایجاد تغییر در قوانین دولت به‌منظور جلوگیری از سوءاستفاده مالی برخی از طریق شرکت‌های جعلی و نیز اجرای شفاف‌تر قوانین است.»

نمایندگان پارلمان برزیل مخالفت خود را با برگزاری همه‌پرسی اعلام کرده‌اند.

روسف همواره در وعده‌های انتخاباتی خود بر ایجاد تغییر در قوانین و اصلاحات روندهای سیاسی تاکید کرده‌ بود و اصرار داشت که این تغییر‌ها را که در دور نخست ریاست‌جمهوری خود آغاز کرده است، ‌در دوره جدید نیز ادامه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز