خبرگزاری کار ایران

کماندوی سابق آمریکایی:

بن لادن به ضرب گلوله من کشته شد

کد خبر : ۲۲۰۶۱۴

«رابرت اونیل» ۳۸ ساله کماندوی سابق که در عملیات کشتن رهبر سابق القاعده در پاکستان حضور داشته، به روزنامه واشنگتن‌پست گفته است که بن‌ لادن با شلیک وی کشته شد.

یک کماندوی سابق آمریکایی که در عملیات کشتن «اسامه بن لادن» رهبر القاعده شرکت داشته است، می‌گوید که بن لادن به ضرب گلوله‌های وی کشته شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «رابرت اونیل» ۳۸ ساله کماندوی سابق که در عملیات کشتن رهبر سابق القاعده در پاکستان حضور داشته، به روزنامه واشنگتن‌پست گفته است که بن‌ لادن با شلیک وی کشته شد.

وی گفت که پس از لو رفتن نامش در یک وبسایت تصمیم به افشای هویت کامل خود گرفته است.

جزئیات عملیاتی که «نیروهای ویژه آمریکا» سه سال و نیم پیش در «اَبیت‌آباد» پاکستان انجام دادند، همواره محرمانه مانده است اما یک کماندوی دیگر نیز در سال ۲۰۱۲ میلادی گفته بود که بن لادن با شلیک وی کشته شده است.

مقام‌های رسمی آمریکا از اظهار نظر در هر دو مورد خودداری کرده‌اند.

با توجه به تاریکی محل عملیات، برخی از کماندوهای آمریکایی ابراز تردید کرده‌اند که بتوان مشخص کرد گلوله چه کسی رهبر القاعده را کشته است.

اسامه بن‌لادن در ماه می سال ۲۰۱۱ میلادی در حمله کماندوهای آمریکایی به اقامتگاه وی کشته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز