خبرگزاری کار ایران

فرماندار میسوری:

خشونت را در فرگوسن تحمل نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۸۳۵

فرماندار میسوری گفت که در صورت بروز هر گونه خشونت در پی اعلام رای دادگاه درباره محکومیت مامور پلیس این ایالت در جریان قتل جوان سیاه‌پوست غیر مسلح در ماه آگوست گذشته، ماموران امنیت ملی را وارد عمل می‌کند.

فرماندار ایالت «میسوری» اعلام کرد که در صورت بروز هر گونه خشونت توسط معترضان، نیروهای گارد ملی را برای ایجاد ثبات فرا می‌خواند.

به‌گزارش ایلنا به‌ نقل از روزنامه کریستین ساینس مانیتور، «جی نیکسون» فرماندار میسوری گفت که در صورت بروز هر گونه خشونت در پی اعلام رای دادگاه درباره محکومیت مامور پلیس این ایالت در جریان قتل جوان سیاه‌پوست غیر مسلح در ماه آگوست گذشته، ماموران امنیت ملی را وارد عمل می‌کند.

نیکسون و برخی از مقام‌های قضایی ایالت میسوری در کنفرانس خبری مشترک بر مذاکره‌ و امنیت به‌عنوان دو رکن اساسی تاکید و اعلام کردند که نظم را در هر شرایطی حفظ می‌کنند.

نیکسون با اعلام این‌که مهم‌ترین وظیفه وی در امان نگاه داشتن مردم است، گفت که دیگر خشونت را تحمل نمی‌کند.

فرماندار میسوری تصریح کرد که اجازه نمی‌دهد تا خشونت‌هایی که توسط برخی از معترضان به کشته‌ شدن «مایکل براون» در چند هفته اخیر در خیابان‌ها مشاهده شد، بار دیگر تکرار شوند.

تنش‌ها در پی تاخیر در صدور رای دادگاه درباره پرونده جوان سیاه‌پوست غیر مسلحی که به‌ضرب گلوله «دارن ویلسون» مامور پلیس ایالت فرگوسن در تاریخ ۹ آگوست گذشته جان خود را از دست داد، افزایش یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز