خبرگزاری کار ایران

اتحادیه اروپا اعمال تحریم‌های جدید علیه تل‌آویو را بررسی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۱۵۱

مسئولان اتحادیه اروپا پس از آن‌که «آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه موقت اسرائیل روز گذشته اعلام کرد که این رژیم شهرک‌سازی در شرق بیت‌المقدس را متوقف نمی‌کند، تاکید کردند که درباره اعمال تحریم‌های جدید علیه تل‌آویو رایزنی می‌کنند.

مسئولان اتحادیه اروپا امروز - یکشنبه - به‌دنبال موضع مقام‌های اسرائیل مبنی بر ادامه شهرک‌سازی‌ها در شرق بیت المقدس تصمیم گرفتند درباره اعمال تحریم‌های جدید علیه تل‌آویو رایزنی کنند.

به‌ گزارش ایلنا به نقل از ۲۴ نیوز، مسئولان اتحادیه اروپا پس از آن‌که «آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه موقت اسرائیل روز گذشته اعلام کرد که این رژیم شهرک‌سازی در شرق بیت‌المقدس را متوقف نمی‌کند، تاکید کردند که درباره اعمال تحریم‌های جدید علیه تل‌آویو رایزنی می‌کنند.

یکی از مقام‌های اروپایی در این‌باره گفت: «روند صلح بسیار کند شده است، اما وضعیت در همه‌جا به‌این گونه نیست. ناامیدی عظیمی اروپا را فراگرفته و کاسه صبر‌ها لبریز شده است. پیشنهاد تحریم اسرائیل تنها پیشنهاد یک ضرب‌الاجل است تا بتوانیم ببینیم چگونه امکان حفظ هر دو ملت وجود دارد.»

تحریم اسرائیل شامل اعمال محدودیت برای عرضه تولیدات این رژیم در فروشگاه‌های اروپایی، محدود کردن همکاری در بسیاری از زمینه‌ها و کاهش مبادلات آزاد با این رژیم است.

لیبرمن روز گذشته اعلام کرد که رژیم اسرائیل به‌رغم تخطی از قوانین بین‌المللی به شهرک‌سازی در شرق اسرائیل ادامه می‌دهد و امکان به نتیجه رسیدن قرارداد صلح را بسیار نامحتمل می‌داند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز