خبرگزاری کار ایران

انفجار خودرویی در افغانستان ۴ کشته برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۶۶۶

یک عامل انتحاری با استفاده از کامیونی بمب گذاری شده به یکی از پایگاه‌های نیروهای خارجی واقع در شرق کابل حمله کرد که در اثر انفجار آن چهار نفر از جمله دو نیروی امنیتی افغانستانی کشته شدند.

در انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در شرق کابل ۴نفر کشته شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، در نخستین ساعات امروز - سه شنبه - یک عامل انتحاری با استفاده از کامیونی بمب گذاری شده به یکی از پایگاه‌های نیروهای خارجی واقع در شرق کابل حمله کرد که در اثر انفجار آن چهار نفر از جمله دو نیروی امنیتی افغانستانی کشته شدند.

ژنرال «محمد ظهیر» رئیس پلیس کابل گفت که خودروی بمب‌گذاری شده در پایگاه نیروهای خارجی واقع در «پل‌چرخی» در شرق کابل منفجر شد و حداقل دو نیروی امنیتی کشته شدند.

ظهیر افزود که تحقیقات درباره حادثه امروز آغاز شده است، اما بازرسی‌های اولیه نشان می‌دهند که مواد منفجره در قسمت زیرین یک کامیون کوچک که وارد پایگاه شده است، جاگذاری شده است.

در همین حال، گروه تروریستی طالبان مسئولیت حمله انتحاری را بر عهده گرفته است.

«ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان در یک پیام اینترنتی با پذیرفتن مسئولیت حمله انتحاری گفت که کامیون حامل مواد منفجره به یک مرکز جاسوسی نیروهای خارجی در پایگاه حمله کرده است و هم‌زمان با آغاز حمله انتحاری، تعدادی از اعضای طالبان دیوارهای پایگاه را گلوله‌باران کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز