خبرگزاری کار ایران

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین مسئولیت عملیات قدس را به عهده گرفت

کد خبر : ۲۲۴۹۱۵

گردان‌های «ابو علی مصطفی» شاخه نظامی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که «غسان» و «عدی ابوجمل» از ساکنان روستای «جبل المکبر» در شرق قدس که عملیات استشهادی امروز در قدس را انجام دادند از اعضای این جبهه هستند.

«جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» مسئولیت عملیات امروز در شهر «قدس» و هلاکت ۵صهیونیست را به عهده گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، گردان‌های «ابو علی مصطفی» شاخه نظامی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که «غسان» و «عدی ابوجمل» از ساکنان روستای «جبل المکبر» در شرق قدس که عملیات استشهادی امروز در قدس را انجام دادند از اعضای این جبهه هستند.

در این بیانیه آمده است که عملیات امروز که در آن ۵صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از ۱۳ صهیونیست دیگر زخمی شدند، واکنش طبیعی به جنایت‌های اشغالگر و یکی از اشکال مقاومت مردمی است.

این جبهه در بیانیه خود خواستار افزایش عملیات‌های استشهادی در قدس شد.

در پی عملیات امروز در قدس دولت اسرائیل نشستی اضطراری برگزار کرد و نیروهای اسرائیلی به شکل گسترده‌ای در قدس اشغالی مستقر شده و شمار زیادی از خیابان‌ها را بستند.

در همین حال، رسانه‌های اسرائیلی از رعب و وحشت اسرائیلی‌ها در قدس در پی عملیات امروز در این شهر خبر دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز