خبرگزاری کار ایران

پیشروی ارتش عراق در شرق «الرمادی»، جنوب «بلد» و شمال «دجیل»

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۲۲۱

شیخ قبیله «البوفهد» گفت که نیروهای امنیتی عراق وارد منطقه «السجاریه» در شرق الرمادی شده و چهار تک‌تیرانداز داعش را کشتند.

ارتش عراق در شرق شهر «الرمادی»، جنوب شهر «بلد» وشمال شهر «دجیل» پیشروی کرده و ده‌ها عضو داعش را کشت.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، «رافع عبدالکریم الفهداوی» شیخ قبیله «البوفهد» گفت که نیروهای امنیتی عراق وارد منطقه «السجاریه» در شرق الرمادی شده و چهار تک‌تیرانداز داعش را کشتند.

الفهداوی افزود که نیروهای امنیتی در مرکز السجاریه با عناصر داعش درگیر شده و هواپیماهای ارتش نیز مواضع این گروه تروریستی را بمباران کردند.

یک منبع امنیتی در استان «صلاح الدین» نیز گفت که نیروهای امنیتی و نیروهای مردمی در دو منطقه «سید غریب» و «تل الذهب» در جنوب شهر بلد واقع در ۸۰ کیلومتری جنوب شهر «تکریت» درگیر شده و شش تروریست داعش را دستگیر کردند.

این منبع افزود که نیروهای امنیتی با پیشروی در این مناطق در حال پاک سازی آنها از عناص رداعش هستند.

در همین حال، «محمد حسن الدجیلی» فرماندار شهر دجیل نیز گفت که نیروهای امنیتی پل «سید غریب» در شمال این شهر را به کنترل خود درآوردند.

الدجیلی افزود که نیروهای امنیتی با کمک نیروهای مردمی در حال پیشروی در شمال دجیل هستند و اجساد ده‌ها تروریست داعش در جاده‌ها مشاهده می‌شود.

در تحولی دیگر، نیروهای امنیتی و نیروهای مردمی جاده «سامراء - بلد» را پس از پاک سازی آن از عناصر داعش، بازگشایی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز