خبرگزاری کار ایران

معترضان انگلیسی با دخالت پلیس از اشغال میدان پارلمان لندن ناکام ماندند

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۲۷۴

معترضان هوادار دموکراسی در لندن امروز - شنبه - فراخوان برگزاری کمپ اعتصاب از ساعت شش بعد از ظهر تا فردا را منتشر کرده بودند که ماموران پلیس مانع آنها شدند.

معترضان انگلیسی در شهر لندن به میدان مرکزی این شهر آمدند تا در مقابل پارلمان این کشور کمپ راه‌اندازی کنند ولی با دخالت ماموران پلیس موفق به این کار نشدند.

به گزارش ایلنا به نقل از تله سور، معترضان هوادار دموکراسی در لندن امروز - شنبه - فراخوان برگزاری کمپ اعتصاب از ساعت شش بعد از ظهر تا فردا را منتشر کرده بودند که ماموران پلیس مانع آنها شدند.

در متن فراخوان آمده است: «در کنار یکدیگر جمع می‌شویم، زیرا دموکراسی اصیل را فارغ از نفوذ شرکت‌های بزرگ می‌خواهیم.»

ده‌ها افسر پلیس انگلیس در برابر موانع در میدان پارلمان این شهر صف کشیدند تا مانع ورود معترضان هوادار دموکراسی به این منطقه شوند.

معترضان در مقابل ساختمان پارلمان لندن شعارهایی مانند «دموکراسی واقعی، همین الان» و «پلیس باید یاور ما باشد» سر دادند.

بر اساس آخرین گزارش‌ها، درگیری میان ماموران پلیس لندن و اعتصاب‌کنندگان هوادار دموکراسی صورت نگرفته است.

سخنگوی پلیس لندن گفت که حکم متفرق کردن و برداشتن ماسک معترضان برای جلوگیری از هرگونه عملیات خلاف قانون، تا ساعت دو ظهر فردا قابل اجرا است.

ماموران پلیس و فعالان سیاسی انگلیسی ماه گذشته میلادی پس از ۹ روز اعتصاب در نزدیکی ساختمان پارلمان لندن با یکدیگر درگیر شدند.

هرگونه اعتراض در مقابل ساختمان پارلمان لندن از سال ۲۰۱۱ پس از اعتصاب چندین ساله فعالان ضد جنگ ممنوع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز