خبرگزاری کار ایران

مخالفان سوری ترکیه را متهم به حمایت از داعش برای حمله به عین‌العرب کردند

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۸۲۷

مخالفان سوری دولت ترکیه را متهم کردند که به عناصر داعش اجازه داده است که از اراضی این کشور برای حمله به عین العرب در شمال سوریه استفاده کند.

مخالفان سوری دولت ترکیه را متهم به حمایت از گروه داعش برای حمله به شهر «عین العرب»(کوبانی) کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز عربی، مخالفان سوری دولت ترکیه را متهم کردند که به عناصر داعش اجازه داده است که از اراضی این کشور برای حمله به عین العرب در شمال سوریه استفاده کند.

مخالفان سوری تصریح کردند که روز گذشته یک عامل انتحاری با استفاده از خودرویی بمب گذاری شده از خاک ترکیه به گذرگاه مرزی «مرشد پینار» در عین العرب حمله کرده است.

در مقابل دولت ترکیه با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که یکی از حملات انتحاری به گذرگاه مرشد پینار با استفاده از خودرویی بمب گذاری شده بود و در خاک سوریه رخ داد اما عبور این خودروی بمب گذرای شده از اراضی ترکیه را تکذیب کرد.

در این بیانیه آمده است که عبور این خودرو از اراضی ترکیه کذب است.

در همین حال مخالفان سوری ترکیه را متهم به دروغ گویی کرده و تاکید کردند که این خودرو از اراضی ترکیه وارد سوریه شده است.

«نواف خلیل» سخنگوی حزب «اتحادیه دموکراتیک» در عین العرب نیز گفت که عین العرب تا کنون از سه محور مورد حمله قرار می‌گرفت اما روز گذشته از چهار محور مورد حمله قرار گرفت.

بنابر این گزارش، روز گذشته عناصر گروه داعش پس از دو حمله انتحاری که یکی از آن‌ها با استفاده از خودرویی بمب گذاری شده بود به گذرگاه مرشد پینار حمله کرد و با واحدهای حمایت مردمی به شدت درگیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز