خبرگزاری کار ایران

عباس عراقچی:

فضای مذاکرات بسیار خوب است

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۷۱۲

عصر سه‌شنبه گفت‌وگوهای دوجانبه با بقیه کشورهای ۵ + ۱ ادامه میابد و چهارشنبه جلسه‌ای با همه اعضای گروه ۵ + ۱خواهیم داشت.

معاون وزیر امورخارجه ایران و رییس هیات مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان پس از پایان گفت‌وگوهای دوجانبه با مقامات آمریکایی گفت: هنوز در مراحل اولیه هستیم و شش و ساعت و نیم گفت‌وگو کردیم.

به گزارش ایلنا، سید عباس عراقچی در گفت‌و‌گو با واحد مرکزی خبر افزود: تقریبا درباره همه مسائلی که مطرح است بخصوص مساله تحریم‌ها گفت‌و‌گوی مفصلی هم در سطح معاونان و هم در سطح کارشناسی صورت گرفت.

وی افزود: عصر سه‌شنبه گفت‌وگوهای دوجانبه با بقیه کشورهای ۵ + ۱ ادامه می‌یابد و چهارشنبه جلسه‌ای با همه اعضای گروه ۵ + ۱خواهیم داشت.

عراقچی گفت: به دلیل آنکه بحث‌ها خیلی جزیی و خیلی ریز شده است در برخی از موارد راه‌حل‌هایی وجود دارد و در بعضی از مراحل هنوز باید بیشتر تلاش و بحثشود.

وی با اشاره به اینکه در موقعیتی نیستیم که درباره مذاکرات قضاوت کنیم گفت: فضای جلسات فضای بسیار خوبی است اما در اینکه به راه حل برسیم هنوز فاصله وجود دارد.

وی در پاسخ این سوال که آیا بار دیگر گفت‌وگوهای دوجانبه ایران با مقامات آمریکایی در ژنو برگزار خواهد شد گفت: صبح امروز - سه‌شنبه - این گفت‌وگوها دوباره شروع می‌شود.

سید عباس عراقچی و مجید تخت‌روانچی معاونان وزیر امور خارجه ایران و وندی شرمن قائم‌مقام موقت و معاون سیاسی وزیر خارجه آمریکا گفت‌وگوهای هسته‌ای خود را از عصر دوشنبه در شهر ژنو آغاز کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز