خبرگزاری کار ایران

خانواده‌های دانشجویان مفقود:

به پلیس مکزیک اعتماد نداریم

کد خبر : ۲۳۹۴۹۷

کمیته متشکل از والدین دانشجویان گم شده معتقد است که دولت با فراموشی پرونده ناپدیدشدن آنها می‌خواهد بر نقش مقام‌های دولتی در این باره سرپوشی بگذارد.

خانواده دانشجویان ناپدید شده در مکزیک می‌گویند که با بی‌اعتمادی نسبت به تحقیقات دولت، از این پس خود به طور مستقل درباره ناپدیدشدن فرزندان‌شان اقدام خواهند کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از یورنیوز، کمیته متشکل از والدین دانشجویان گم شده معتقد است که دولت با فراموشی پرونده ناپدیدشدن آنها می‌خواهد بر نقش مقام‌های دولتی در این باره سرپوشی بگذارد.

بیست و ششم سپتامبر گذشته، اتوبوسی از دانشجویان معترض در شهر «ایگوالا» متوقف شد و در یک درگیری با پلیس، سه نفر از دانشجویان کشته و ۴۳ نفر از آنها بازداشت شدند. ماه‌ها از این اتفاق می‌گذرد و پلیس هنوز نتوانسته اثری از این دانشجویان پیدا کند.

دادستان کل مکزیک می‌گوید که دانشجویان به دستور «خوزه لوییز آبارکا» شهردار ایگوالا مورد حمله قرار گرفته و سپس توسط پلیس به باند مواد مخدر «گوئرروس یونیدوس» تحویل داده شده‌اند و افراد این باند، دانشجویان را قتل عام کرده‌اند.

شهردار ایگوالا و همسرش که گفته می شود روابط نزدیکی با این باند داشته‌اند، پس از این واقعه اقدام به فرار کردند اما دستگیر شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز