خبرگزاری کار ایران

ابراز خرسندی حامیان داعش و القاعده از حادثه پاریس

کد خبر : ۲۴۰۳۷۹

حامیان گروه‌های تروریستی داعش و القاعده با ارسال پیام‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر، از حمله مسلحانه به دفتر هفته‌نامه «شارلی ابدو» در پایتخت فرانسه حمایت و ابراز خرسندی کردند.

حامیان گروه‌های تروریستی داعش و القاعده امروز - چهارشنبه - از تیراندازی و حمله مسلحانه به دفتر هفته‌نامه «شارلی ابدو» در مرکز پاریس ابراز خرسندی کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از شیکاگو تریبون، حامیان گروه‌های تروریستی داعش و القاعده با ارسال پیام‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر، از حمله مسلحانه به دفتر هفته‌نامه «شارلی ابدو» در پایتخت فرانسه حمایت و ابراز خرسندی کردند.

در پیام‌های هواداران داعش و القاعده، حمله به دفتر این هفته‌نامه، «انتقام شایسته‌ای از فرانسه» توصیف شده است.

رهبران گروه تروریستی داعش بار‌ها فرانسه را به انجام حمله‌های انتحاری و تروریستی تهدید کرده‌اند.

مسئولان هفته‌نامه شارلی ابدو تنها چند دقیقه قبل از حمله، کاریکاتور طنزی از «ابوبکر البغدادی» رهبر گروه داعش در حال تبریک سال نو منتشر کرده بودند.

در کاریکاتور دیگری که هفته گذشته منتشر شد، با عنوان «هنوز هیچ حمله‌ای در فرانسه نیست»، یک عضو تندرو نشان داده شده است که می‌گوید: «هنوز تا ژانویه برای ارائه هدایای سال نو فرصت داریم.»

هفته‌نامه شارلی ابدو در سال ۲۰۱۱ کاریکاتور پیامبران مذهب‌های مختلف از جمله اسلام را به صورت توهین‌آمیز منتشر کرده بود.

رئیس‌جمهوری فرانسه قرار است امروز با مقام‌های ارشد مذهبی این کشور دیدار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز