خبرگزاری کار ایران

پس از گروه داعش؛

القاعده در یمن مسئولیت حادثه پاریس را به عهده گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۸۲۴

گروه تروریستی القاعده در یمن مسئولیت حمله به هفته نامه شارلی ابدو در مرکز پاریس و کشتن ۱۲ نفر از جمله ۱۰ روزنامه نگار و دو نیروی امنیتی را به عهده گرفت.

گروه تروریستی القاعده در یمن مسئولیت حمله به هفته نامه «شارلی ابدو» در مرکز پاریس را به عهده گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، گروه تروریستی القاعده در یمن مسئولیت حمله به هفته نامه شارلی ابدو در مرکز پاریس و کشتن ۱۲ نفر از جمله ۱۰ روزنامه نگار و دو نیروی امنیتی را به عهده گرفت.

روز گذشته منابع آمریکایی و اروپایی نزدیک به تحقیقات حمله مرگبار به هفته نامه شارلی ابدو در مرکز پاریس گفتند که «سعید کواشی» ۳۴ ساله یکی از مظنونان حمله به شارلی ابدو سال ۲۰۱۱ به یمن سفر کرده و چندین ماه توسط گروه القاعده آموزش نظامی دیده است.

پلیس فرانسه شب گذشته سعید ۳۲ ساله و شریف کواشی دو برادر مظنون به حمله به هفته نامه شارلی ابدو را پس از محاصره آن‌ها در شهر «دمارتن» کشت.

در همین حال، روز گذشته گروه تروریستی داعش نیز مسئولیت حمله شارلی ابدو را به عهده گرفت.

«ابو اسعد الانصاری» مسئول ائمه و خطبای داعش در خطبه نماز جمعه در یکی از مساجد شهر «موصل» هشدار داد که عملیات فرانسه پیامی به همه کشورهای ائتلاف بین المللی ضد داعش است.

الانصاری افزود که این عملیات در انگلیس و آمریکا نیز تکرار می‌شود.

الانصاری تاکید کرد که عملیات فرانسه پیامی به همه کشورهای ائتلاف ضد داعش است که در بمباران و کشتن ده‌ها عضو داعش شرکت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز