خبرگزاری کار ایران

رهبران اروپا در تظاهرات ضد تروریسم در پاریس شرکت می‌کنند

کد خبر : ۲۴۱۰۸۰

رهبران و مسئولان اروپایی فردا به پاریس می‌روند تا در تظاهرات ضد تروریسم و اعلام همبستگی با جامعه فرانسه در پی حمله مرگبار به هفته نامه طنز «شارلی ابدو» در مرکز پاریس و کشته شدن ۱۲ نفر شرکت کنند.

رهبران اروپا فردا –یکشنبه - در تظاهرات ضد تروریسم در پاریس شرکت می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری الشرق الاسط، رهبران و مسئولان اروپایی فردا به پاریس می‌روند تا در تظاهرات ضد تروریسم و اعلام همبستگی با جامعه فرانسه در پی حمله مرگبار به هفته نامه طنز «شارلی ابدو» در مرکز پاریس و کشته شدن ۱۲ نفر شرکت کنند.

دولت لهستان اعلام کرد که «اوا کوپاچ» نخست وزیر این کشور فردا به پاریس می‌رود تا در راهپیمایی ضد تروریسم و خشونت در واکنش به حمله شارلی ابدو شرکت کند.

پیش از این «دیوید کامرون»، نخست وزیر انگلیس، «ماریو راخوی» نخست وزیر اسپانیا و «الکساندر استاپ» نخست وزیر فنلاند اعلام کردند که در تظاهرات فردا در پاریس شرکت می‌کنند.

احتمال می‌ورد که «آنجلا مرکل» صدر اعظم آلمان نیز خود را به پاریس برساند.

«فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، «ژان کلود یونکر» رئیس کمیسیون اروپا، «ینس شتولتنبرگ» دبیر کل ناتو و «مارتن شولتز» رئیس پارلمان اروپا از قصد خود برای دیدار از پاریس خبر داده بودند.

در همین حال، «فرانسوا اولاند» روز گذشته از فرانسوی خواست برای بزرگداشت قربانیان تروریسم در این کشور طی روزهای اخیر، راهپیمایی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز