خبرگزاری کار ایران

سید حسن نصرالله:

مقاومت برای رویارویی با اسرائیل آماده ورود به سرزمین‌های اشغالی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۸۸۱

مقاومت لبنان از سال ۲۰۰۶ تا کنون موشک‌هایی از نوع «فاتح ۱۱۰» در اختیار دارد و این نوع موشک‌ها در مقابل موشک‌ها و تجهیزاتی که حزب الله اکنون در اختیار دارد قدیمی به شمار می رود.

«سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد که مقاومت لبنان برای رویارویی با دشمن صهیونیستی آماده ورود به سرزمین‌های اشغالی است.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، نصرالله تاکید کرد که حزب الله لبنان آمادگی آن را دارد که جنگ را نه فقط با موشک باران بلکه با استفاده از مبارزان به زمین دشمن منتقل کند.

وی افزود که ورود مقاومت یا عدم ورود مقاومت به زمین دشمن را زمان جنگ تعیین می‌کند.

نصرالله تاکید کرد که حزب الله آماده ورود به «الجلیل» در سرزمین‌های اشغالی و دورتر از الجلیل است.

دبیر کل حزب الله لبنان در گف و گوی تفصیلی با شبکه تلویزیونی المیادین فاش کرد که مقاومت لبنان از سال ۲۰۰۶ تا کنون موشک‌هایی از نوع «فاتح ۱۱۰» در اختیار دارد و این نوع موشک‌ها در مقابل موشک‌ها و تجهیزاتی که حزب الله اکنون در اختیار دارد قدیمی به شمار می رود.

وی تاکید کرد که حزب الله لبنان موشک‌ها و تجهیزاتی در اختیار دارد که مقاومت را قادر به رویارویی با هر گونه جنگی با اسرائیل می‌کند.

نصرالله در این گفت‌و‌گو که شب گذشته از شبکه المیادین پخش شد، هر گونه حمله‌ای به سوریه را حمله به محور مقاومت دانست و تاکید کرد که مقاومت در زمان مناسب به این گونه حمله‌ها پاسخ می‌دهد.

وی آنچه در بلندی‌ها «جولان» رخ می‌دهد را مقاومت سوری دانست و هر گونه حضور حزب الله در این منطقه را تکذیب کرد.

دبیر کل حزب الله لبنان درباره احتمال جنگ حزب الله و اسرائیل نیز گفت که بعید است در این زمینه اتفاق بزرگی رخ دهد و اسرائیل زمانی علیه لبنان جنگ راه می‌اندازد که بتواند پیروزی قاطع و سریع به دست آورد اما این رژیم اکنون با اوضاعی که دارد هرگز نمی‌تواند پیروزی قاطع و سریع به دست آورد.

وی به شکست اسرائیل در نوار غزه اشاره کرد و گفت که اوضاع در لبنان با نوار غزه بسیار فرق می‌کند، امکانات متفاوت‌تر از نوار غزه و فضا باز‌تر است بنابر این این دیوانگی محض است اگر اسرائیل به لبنان حمله کند زیرا این جنگ بسیاری از معادلات را به هم خواهد زد و مسیر بسیاری از اتفاقات در همه منطقه تغییر خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز