خبرگزاری کار ایران

در جریان تحقیقات درباره مرگ دادستان آمیا مشخص شد؛

گلوله شلیک‌شده متعلق به اسلحه دادستان است

کد خبر : ۲۴۴۰۵۴

بازرسان عملیات تحقیق درباره مرگ «آلبرتو نیسمان» دادستان پرونده آمیا که جسد وی امروز در آپارتمانش پیدا شد، اعلام کردند که گلوله به دست آمده در جریان کالبد شکافی با اسلحه‌ای که زیر جسد پیدا شده است، همخوانی دارد.

بازرسان عملیات تحقیق درباره مرگ دادستان پرونده «آمیا» امروز - دوشنبه - اعلام کردند که اسلحه‌ای که دادستان پرونده آمیا توسط آن کشته شده، متعلق به وی بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پرنسالاتینا، بازرسان عملیات تحقیق درباره مرگ «آلبرتو نیسمان» دادستان پرونده آمیا که جسد وی امروز در آپارتمانش پیدا شد، اعلام کردند که گلوله به دست آمده در جریان کالبد شکافی با اسلحه‌ای که زیر جسد پیدا شده است، همخوانی دارد.

نخستین آزمایش‌ها روی گلوله به دست آمده از جمجمه دادستان پرونده آمیا نشان می‌دهد که این گلوله متعلق به یک تپانچه با کالیبر ۲۲ بوده است که مجوز آن به نام وی صادر شده است.

جسد دادستان پرونده آمیا در حمام آپارتمان وی در طبقه ۱۳‌ برج «لو پارک د پوئرتو مادرو» در حالتی روی زمین افتاده بود که در از داخل قفل شده و باز کردن در به واسطه وضعیت افتادن جسد روی زمین به سادگی امکان‌پذیر نبود.

نیسمان از ۱۰ سال گذشته دادستان پرونده حمله به یک مرکز آرژانتینی - اسرائیلی بود ولی نتیجه خاصی از تحقیقات وی منتشر نشده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز