خبرگزاری کار ایران

اتحادیه اروپا اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه را بررسی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۴۷۹

رهبران اتحادیه اروپا امروز از وزرای خارجه خود خواستند تا در جلسه اضطراری پنجشنبه آینده‏، مساله اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه به دلیل دخالت در درگیری‌های شرق اوکراین را بررسی کنند.

رهبرات اتحادیه اروپا امروز - سه‌شنبه - از وزرای خارجه این اتحادیه خواستند تا اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه را مورد بررسی قرار دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز‏، رهبران اتحادیه اروپا امروز از وزرای خارجه خود خواستند تا در جلسه اضطراری پنجشنبه آینده‏، مساله اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه به دلیل دخالت در درگیری‌های شرق اوکراین را بررسی کنند.

مقام‌های کی‌یف اخیرا اعلام کرده بودند که در درگیری‌های اخیر میان جدایی‌طلبان هوادار روسیه با نیروهای نظامی ارتش اوکراین حداقل ۳۰ شهروند این کشور کشته شده‌اند.

رهبران اتحادیه اروپا اعلام کردند که درباره اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه در جلسه فوریه آینده رایزنی می‌کنند.

هنوز مشخص نیست که چه نوع تحریم‌هایی قرار است بررسی شود اما یکی از دیپلمات‌های آگاه گفت که انتظار نمی‌رود در این مرحله تحریم‌های اقتصادی شدیدی مورد بحثقرار گیرد.

به‌رغم این‌که روسیه مهم‌ترین تامین‌ کننده انرژی کشورهای اروپایی محسوب می‌شود، ۲۸ عضو اتحادیه اروپا بار‌ها تحریم‌هایی را علیه این کشور تصویب کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز