خبرگزاری کار ایران

تدابیر شدید امنیتی در فرودگاه بین‌المللی بغداد برقرار شد

کد خبر : ۲۴۶۷۰۸

بسیاری از مسافران و دارندگان کارت منطقه «الخضراء» در بغداد از ورود به فرودگاه بین المللی بغداد منع شدند و تدابیر امنیتی شدیدی برای ورود شهروندان به فرودگاه اتخاذ شده است.

در پی تیراندازی به یک هواپیمای مسافربری امارات در فرودگاه بغداد، دولت عراق تدابیر امنیتی شدیدی در این فرودگاه برقرار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، یک روز پس از تیراندازی به یک هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی اماراتی «فلای دبی» در فرودگاه بین‌المللی بغداد، دولت عراق تدابیر امنیتی شدیدی داخل و اطراف این فرودگاه برقرار کرد.

«عدنان الجبوری» سخنگوی رسانه‌ای وزیر حمل و نقل عراق نیز گفت که این وزارتخانه تدابیر امنیتی گسترده‌ای را برای حفظ سلامت و امنیت هواپیما‌ها و مسافران در فرودگاه بین‌المللی بغداد اتخاذ کرده است.

برخی از شهروندان عراقی نیز گفتند که بسیاری از مسافران و دارندگان کارت منطقه «الخضراء» در بغداد از ورود به فرودگاه بین‌المللی بغداد منع شدند و تدابیر امنیتی شدیدی برای ورود شهروندان به فرودگاه اتخاذ شده است.

در همین حال‏، «باقر جبر الزبیدی» وزیر حمل و نقل عراق یک روز پس از حادثه تیراندازی به هواپیمای اماراتی با استفاده از هواپیمای خطوط هوایی عراق در اطراف فرودگاه بین‌المللی بغداد گردش کرد.

الزبیدی پس از این اقدام به خبرنگاران گفت که هدفش از این کار رساندن پیام سلامت حریم هوایی عراق به جهان و خطوط هوایی خارجی است.

وزیر حمل و نقل عراق تیراندازی به هواپیمای مسافربری اماراتی را یک حادثه گذرا توصیف کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز