خبرگزاری کار ایران

نیکولاس مادورو:

ماهیت سند امنیت ملی آمریکا امپریالیسمی است

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۲۹۸

رئیس‌جمهوری ونزوئلا با اعلام این‌که سند امنیت ملی آمریکا ماهیت امپریالیستی دارد، از سازمان‌های منطقه‌ای و دولتی قاره آمریکا خواست تا در برابر تهدید‌های واشنگتن از این کشور حمایت کنند.

«نیکولاس مادورو» ماهیت سند امنیت ملی آمریکا که اخیرا توسط کاخ سفید اعلام شد را امپریالیستی دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از پرنسالاتینا، رئیس‌جمهوری ونزوئلا با اعلام این‌که سند امنیت ملی آمریکا ماهیت امپریالیستی دارد، از سازمان‌های منطقه‌ای و دولتی قاره آمریکا خواست تا در برابر تهدید‌های واشنگتن از این کشور حمایت کنند.

«نیکولاس مادورو» رئیس‌جمهوری ونزوئلا در دیداری با مقام‌های دولتی کشورهای آمریکای لاتین و دریای کارائیب گفت که ماهیت سند امنیت ملی آمریکا امپریالیسمی است و از رهبران این کشور‌ها خواست در برابر محتوای سند استراتژیک امنیت ملی آمریکا از ونزوئلا حمایت کنند.

رئیس‌جمهوری ونزوئلا گفت که نیاز به حمایت فوری داریم تا در برابر خیانت و تجاوزی که واشنگتن متوجه مردم و دولت دموکرات ونزوئلا کرده است، مقاومت کنیم.

مادورو همچنین گفت که ریاضت اقتصادی، مالی، بازرگانی و اقدام‌های غیرقانونی باعثشده‌اند که کوبا به زانو درآید، اما این کشور همچنان محکم ایستاده است و مردم آن در زمینه‌های گوناگون به‌عنوان سرمشقی در جهان شناخته می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز