خبرگزاری کار ایران

۲۰ هزار تروریست از ۹۰ کشور در سوریه حضور دارند

کد خبر : ۲۵۱۱۷۴

آمریکا شمار تروریست‌هایی که از کشورهای مختلف جهان از جمله کشورهای غربی برای جنگ به سوریه رفته‌اند را ۲۰ هزار نفر از ۹۰ کشور تخمین زد.

آمریکا اذعان کرد که ۲۰ هزار تروریست از ۹۰ کشور برای شرکت در جنگ به سوریه وارد شده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، آمریکا شمار تروریست‌هایی که از کشورهای مختلف جهان از جمله کشورهای غربی برای جنگ به سوریه رفتند را ۲۰ هزار نفر از ۹۰ کشور تخمین زد.

«نیکلاس راسموسن» مدیر مرکز ملی مبارزه با تروریسم در یادداشتی که پیش از مشارکت وی در نشست امروز - چهارشنبه - کمیته امنیت داخلی مجلس نمایندگان منتشر شد، نوشت که روند سفر تروریست‌ها به سوریه در مقایسه با کشورهایی نظیر افغانستان، عراق، پاکستان، یمن و سومالی بی‌سابقه است.

در این یادداشت آمده است که ۲۰ هزار تروریست از ۹۰ کشور برای جنگ به سوریه رفتند.

در ادامه این یادداشت آمده است که نزدیک به سه هزار و ۴۰۰ نفر از ترویست‌هایی که به سوریه رفتند، از کشورهای غربی به این عازم این کشور شده‌اند.

راسموسن همچنین تاکید کرد که ۱۵۰ تروریست از آمریکا به سوریه رفته‌اند.

وی در یادداشت خود تصریح کرد که شمار کسانی که در حال حاضر مایل به رفتن به سوریه و عراق هستند، افزایش یافته است و بیشتر این افراد خواهان پیوستن به داعش هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز