خبرگزاری کار ایران

پوروشنکو در حاشیه نشست چهارجانبه:

در صورت شکست مذاکرات مینسک حکومت نظامی اعلام می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۸۰

رئیس‌جمهوری اوکراین با اشاره به این‌که موضع اصلی در مذاکره‌ها، آتش‌بس بدون قیدوشرط است، گفت که در صورت عدم دست‌یابی به توافق، آماده است تا خلاف نظر مقام‌های دولت اوکراین در این کشور حکومت نظامی اعلام کند.

رئیس‌جمهوری اوکراین امروز - چهارشنبه - گفت که در صورت شکست نشست «مینسک»، در این کشور حکومت نظامی اعلام می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از راشاتودی، «پترو پوروشنکو» رئیس‌جمهوری اوکراین گفت که در صورتی که نشست چهارجانبه مینسک به نتیجه نرسد، آماده است تا در این کشور حکومت نظامی اعلام کند.

پوروشنکو با اشاره به این‌که موضع اصلی در مذاکره‌ها، آتش‌بس بدون قیدوشرط است، گفت که در صورت عدم دست‌یابی به توافق، آماده است تا خلاف نظر مقام‌های دولت اوکراین در این کشور حکومت نظامی اعلام کند.

رهبران چهار کشور روسیه، اوکراین، آلمان و فرانسه امروز برای رایزنی درباره بحران اوکراین در پایتخت بلاروس نشست برگزار می‌کنند.

پوتین اخیرا هشدار داده بود که کی‌یف باید عملیات نظامی خود در شرق این کشور و اقدام‌های ضد اقتصادی خود علیه مسکو را متوقف کند.

این در حالی است که درگیری‌ها میان نیروهای نظامی اوکراین و جدایی‌طلبان هوادار روسیه در شرق این کشور همچنان ادامه دارد.

«لوران فابیوس» رییس‌جمهوری فرانسه نیز در این‌باره گفت: «برخی مشکلات وجود دارند که حل نشده باقی مانده‌اند اما مذاکرات به خوبی پیش می‌روند.»

فابیوس اضافه کرد: «نشست مینسک آخرین فرصت برای دست‌یابی به آتش‌بس است.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز