خبرگزاری کار ایران

برای از سرگیری مذاکرات سازش؛

مسئولان فلسطینی و اسرائیلی مخفیانه دیدار کردند

کد خبر : ۲۵۱۸۰۸

در این دیدار که در یک هتل در قدس و به دور از چشم رسانه‌های جمعی برگزار شد، دو طرف درباره فرایند سازش و چشم‌انداز بازگشت به میز مذاکرات پس از پایبندی اسرائیل به تحویل دارایی‌های بلوکه شده تشکیلات خودگردان، رایزنی کردند.

منابع فلسطینی فاش کردند که مسئولان فلسطینی و اسرائیلی به منظور از سرگیری مذاکرات سازش مخفیانه دیدار کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، برخی منابع فلسطینی فاش کردند که اخیرا برخی از مسئولان بلندپایه در تشکیلات خودگردان و شماری از اعضای کمیته مرکزی جنبش فتح در شهر «قدس» با مسئولان اسرائیلی نزدیک به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم دیدار کردند.

این منابع افزودند که در این دیدار که در یک هتل در قدس و به دور از چشم رسانه‌های جمعی برگزار شد، دو طرف درباره فرایند سازش و چشم‌انداز بازگشت به میز مذاکرات پس از پایبندی اسرائیل به تحویل دارایی‌های بلوکه شده تشکیلات خودگردان، رایزنی کردند.

منابع فلسطینی در ادامه گفتند که دو طرف بر سر ادامه این گونه دیدار‌ها به علت تمایل برای بازگشت به میز مذاکرات به منظور رسیدن به راه حل نهایی به توافق رسیدند.

بنا بر این گزارش، اسرائیل ماه آوریل گذشته در پی توافق آشتی ملی میان فتح و حماس مذاکرات سازش را متوقف کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز