خبرگزاری کار ایران

عبدالفتاح السیسی در واکنش به قتل ۲۱ مصری توسط داعش:

قاهره با شیوه مناسب به قتل شهروندانش در لیبی پاسخ می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۴۱۸

مصر حق پاسخ به شیوه و زمان مناسب برای قصاص از قاتلان شهروندان مصری که از ابتدایی‌ترین ارزش‌های انسانی به دور هستند را برای خود محففوط می‌داند.

«عبدالفتاح السیسی» در واکنش به قتل ۲۱ شهروند مصری توسط داعش لیبی تاکید کرد که قاتلان شهروندان مصری را قصاص می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز عربی، رئیس جمهوری مصر شب گذشته در سخنانی تلویزیونی در واکنش به قتل ۲۱ شهروند مسیحی مصری توسط داعش لیبی تاکید کرد که مصر حق پاسخ به شیوه و زمان مناسب برای قصاص از قاتلان شهروندان مصری که از ابتدایی‌ترین ارزش‌های انسانی به دور هستند را برای خود محففوط می‌داند.

السیسی افزود که به شورای دفاع ملی این کشور دستور داده است که فورا تشکیل جلسه داده و پیوسته تحولات را در این زمینه پیگیری کرده و درباره تصمیم‌ها و تدابیری که باید اتخاذ شود، رایزنی کند.

عبدالفتاح السیسی تصریح کرد که مصر و کشورهای جهان درگیر جنگ با تروریست‌هایی هستند که افکار تند دارند و زمان آن فرا رسیده است که به دور از یکجانبه گرایی با تروریست‌ها رویارویی شود.

السیسی در ادامه گفت که وزیر خارجه این کشور را مکلف کرده است که به نیویورک سفر کرده و تماس‌های فوری با رهبران در سازمان ملل برقرار کرده و در نشست بین المللی برای بررسی تروریسم شرکت کند.

وی آنچه در لیبی رخ می‌دهد را برای آرامش و امنیت ملی مصر خطرناک دانست.

داعش لیبی شب گذشته یک نوار ویدیوئی منشتر کرد که در آن اعدام ۲۱ مسیحی مصری را به تصویر کشیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز