خبرگزاری کار ایران

به‌رغم ادامه درگیری‌ها؛

اوکراین و شبه‌نظامیان هوادار روسیه اسرای خود را تبادل کردند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۵۶۲

یکی از مقام‌های امنیتی اوکراین از تبادل زندانی‌ها میان این کشور و شبه‌نظامیان هوادار روسیه در شرق اوکراین به رغم ادامه درگیری‌ها میان دو طرف خبر داد.

یکی از مقام‌های امنیتی کی‌یف امروز - یکشنبه - از تبادل زندانی‌ها میان این کشور و شبه‌نظامیان هوادار روسیه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، یکی از مقام‌های امنیتی اوکراین از تبادل زندانی‌ها میان این کشور و شبه‌نظامیان هوادار روسیه در شرق اوکراین به رغم ادامه درگیری‌ها میان دو طرف خبر داد.

بیش از ۱۳۰ نیروی اوکراینی در بعد از ظهر روز گذشته در روستای «زولوبوک» در ۲۰ کیلومتری غرب منطقه لوهانسک در برابر ۵۲ شبه‌نظامی هوادار روسیه آزاد شدند.

تبادل زندانیان به عنوان یکی از نخستین اقدام‌های انجام مفاد آتش‌بس مینسک در ۱۲ فوریه گذشته است.

«مارکیان لوبکیوسکی» عضو شورای امنیت اوکراین در نخستین ساعات امروز در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیس‌بوک نام ۱۳۹ نظامی آزاد شده را منتشر کرد و گفت که مقام‌های دولتی تمام توان خود را برای آزادکردن سایر اسرا انجام می‌دهند.

بیشتر مناطق شرقی اوکراین پس از آتش‌بس مینسک در حالت نسبتا آرامی به سر می‌برند، اما منطقه «دبالتسو» با اعلام این‌که این آتش‌بس را نمی‌پذیرد همچنان به دفاع از منطقه تحت کنترل خود می‌پردازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز