خبرگزاری کار ایران

نوبخت در پاسخ به ایلنا:

می‌خواهیم مذاکرات تا ۱۱ فرودین با جزئیات به پایان برسد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۷۷۲

منظور ما نتیجه نهایی تنها در کلیات نیست بلکه ما می‌خواهیم در این تاریخ مذاکرات با تمام جزئیات به پایان برسد برای این کار باید طریق رویه‌هایی داده شود و ان‌شاالله در این زمینه به نحو مطلوب عمل خواهد شد.

سخنگوی دولت تاکید کرد: مذاکرات اخیر با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی و دستیار ویژه رئیس جمهور همراه شد و ‌هم‌اکنون نیز ما از نظر زمانی مقید هستیم که حداکثر تا یازده فروردین ماه سال آینده مذاکرات به فرجام برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد باقر نوبخت در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص تغییر تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای با حضور حسین فریدون و علی اکبر صالحی گفت: مذاکرات اخیر با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی و دستیار ویژه رئیس جمهور همراه شد و ‌هم‌اکنون نیز ما از نظر زمانی مقید هستیم که حداکثر تا یازده فروردین ماه سال آینده مذاکرات به فرجام برسد.

وی افزود: منظور ما نتیجه نهایی تنها در کلیات نیست بلکه ما می‌خواهیم در این تاریخ مذاکرات با تمام جزئیات به پایان برسد برای این کار باید طریق رویه‌هایی داده شود و ان‌شاالله در این زمینه به نحو مطلوب عمل خواهد شد و با تغییر رویه که از حقوق ملت ما به نحو شایسته‌ای دفاع می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز