خبرگزاری کار ایران

۱۵۰ عضو گروه تروریستی داعش در شرق الانبار کشته و زخمی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۹۹۰

برخی منابع عراقی اعلام کردند که بیش از ۱۰۳ عضو داعش در درگیری با نیروهای ارتش در نزدیکی شهر «فلوجه» کشته و ۴۷ تروریست دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، «ابو جاسم الدلیمی»  یکی از بزرگان شهر فلوجه تاکید کرد که بیمارستان عمومی این شهر که در اشغال داعش است ۱۰۳ کشته و ۴۷ زخمی این گروه تروریستی را طی ۲۴ ساعت گذشته مورد پذیرش قرار داده است.

الدلیمی افزود که اعضای داعش در درگیری با ارتش در شهر «الکرمه» در نزدیکی فلوجه و واقع در ۵۳ کیلومتری شرق شهر «الرمادی» مرکز استان «الانبار» کشته و زخمی شدند.

وی تصریح کرد که داعش اعضای کشته شده خود را در گور دسته جمعی در فلوجه دفن کرد و زخمی‌های خود را توسط پزشکان غیرعراقی که آن‌ها در زمان اشغال این شهر با خود آورده بود درمان می‌کند.

الدلیمی در ادامه گفت که عناصر داعش در بخش‌های مختلف بیمارستان عمومی فلوجه مستقر شده و از ورود شهروندان به این بیمارستان به ویژه بخشی که عناصر زخمی این گروه بستری هستند، جلوگیری می‌کند.

یک منبع که نخواست نامش فاش شود نیز گفت که برخی از کشته‌ها و زخمی‌های داعش از کشورهای مختلف هستند.

این منبع تصریح کرد که در پی ضربات سنیگنی که ارتش و نیروهای مردمی به داعش وارد آوردند صفوف این گروه تروریستی در شهر الکرمه شاهد فروپاشی است.

یک منبع امنیتی عراقی نیز گفت که ارتش و نیروهای مردمی با حمایت نیروی هوایی عراق منطقه «الکناطر» در شمال شرق شهر الکرمه را از داعش آزاد کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز