خبرگزاری کار ایران

یمنی‌ها امروز علیه تجاوز نظامی عربستان تظاهرات می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۱۱۵

شهروندان یمن امروز - پنجشنبه - برای محکوم کردن تجاوز نظامی ارتش عربستان سعودی علیه کشورشان تظاهرات می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از شبکه خبری العالم، از مردم یمن دعوت شده است تا عصر امروز با برگزاری تظاهرات گسترده در مرکز شهر صنعا تجاوز نظامی ارتش عربستان سعودی و همپیماناش به مناطق مختلف کشورشان را محکوم کنند.

جنبش انصار الله یمن تجاوزگری ارتش عربستان سعودی را اعلام جنگ علیه یمن توصیف و تاکید کرد: «ملت یمن با شجاعت با این جنگ ظالمانه علیه خودشان مقابله خواهند کرد.»

وی هشدار داد: «عملیات نظامی علیه یمن، منطقه را به سمت جنگی گسترده خواهد کشاند.»

در همین حال، شبکه تلویزیونی دولتی یمن اعلام کرد که تجاوزگری عربستان سعودی علیه یمن با محکومیت گسترده مردمی در این کشور مواجه شده است و آنها تاکید می کنند که این حملات وحشیانه رژیم سعودی باعث تقویت وحدت جبهه داخلی شده است.

جنگنده‌های ارتش عربستان سعودی با مشارکت ۱۰ کشور دیگر از جمله پنج کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس از نیمه شب چهارشنبه حملات خود به مناطق مختلف یمن به ویژه شهر صنعا را آغاز کردند که در جریان آن تاکنون ده‌ها نفر کشته و شماری زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، در حملات ارتش رژیم سعودی مناطق مسکونی شمال شهر صنعا هدف قرار گرفت.

در حملات هوایی عربستان سعودی همچنین فرودگاه بین‌المللی صنعا، پایگاه هوایی الدلیمی، پادگان نیروهای ویژه در پایتخت یمن و پایگاه هوایی العند در استان لحج در جنوب این کشور هدف قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز