خبرگزاری کار ایران

دی‌ان‌ای ۷۸ قربانی سقوط هواپیمای جرمن وینگز آماده تشخیص هویت

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۶۵۵

دی‌ان‌ای ۷۸ نفر از قربانیان سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی جرمن وینگز آماده آزمایش است و برای تشخیص هویت، با دی‌ان‌ای خانواده‌هایشان مطابقت داده می‌شود.

همچنین، جاده‌ای برای دسترسی زمینی وسایط نقلیه به محل سقوط این هواپیما در حال احداث است و تا دوشنبه شب به بهره‌برداری می‌رسد.

این جاده از یک طرف رفت و آمد گروه تحقیق و جست‌وجو را به محل حادثه تسهیل کرده و از طرف دیگر امکان تخلیه قطعات بزرگ لاشه هواپیما را که از طریق هوایی میسر نیست، فراهم می‌کند.

در سانحه هواپیمای مسافربری ایرباس A۳۲۰ در کوه‌های آلپ در جنوب فرانسه که سه‌شنبه گذشته به وقوع پیوست، ۱۵۰ نفر شامل ۱۴۴ مسافر و شش خدمه جان باختند.

از آن زمان تا کنون گروه جست‌وجو عملیات یافتن تکه‌های اجساد قربانیان را دنبال می‌کند. دشورای دسترسی به محل حادثه و مشکلات نمونه‌برداری از موانع عمده این عملیات به شمار می‌روند.

بررسی داده‌های جعبه سیاه هواپیما نشان می‌دهد که درست دقایقی قبل از برخورد هواپیما به کوه، کمک خلبان پس از خروج خلبان اصلی از کابین، با قفل کردن در کابین مانع از بازگشت وی شده است.

داروهای ضد افسردگی کشف شده در آپارتمان این کمک خلبان آلمانی و پرونده پزشکی او بیانگر این است که وی دچار اختلالات روانی و افسردگی حاد بوده است.

با این حال به گفته پلیس فرانسه، احتمال وجود مشکل فنی در پرواز هنوز منتفی نشده و جست‌وجو برای یافتن جعبه سیاه دوم هواپیما ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز