خبرگزاری کار ایران

ادوارد اسنودن:

دولت آمریکا تصاویر ایمیل‌های شخصی افراد را رصد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۸۲۶

عضو سابق آژانس امنیت ملی آمریکا گفت که این کشور تصاویر شخصی افراد در ایمیل‌ها و برنامه‌های تلفن همراه را هم رصد می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از راشاتودی، «ادوارد اسنودن» عضو سابق آژانس امنیت ملی آمریکا گفت که این آژانس به بهانه مبارزه با تروریسم تصاویر شخصی افراد در ایمیل‌ها و برنامه‌های تلفن همراه آن‌ها را بررسی می‌کند.

اسنودن با اشاره به تجهیزات پیشرفته آژانس امنیت ملی آمریکا گفت که مسئولان این آژانس ادعا می‌کنند که از این تجهیزات علیه شهروندان آمریکایی استفاده نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: «هر تصویری که توسط تلفن‌های همراه یا ایمیل‌های شخصی ارسال شود، توسط آژانس امنیت ملی آمریکا بررسی می‌شوند.»

عضو سابق آژانس امنیت ملی آمریکا افزود که خبر بد این است که دولت آمریکا همچنان در حال جمع‌آوری تمام اطلاعات تک‌تک شهروندان این کشور است.

در همین راستا، وی ادامه داد: «حتی اگر تصویری را برای شخصی در آمریکا ارسال کنید، این امکان وجود دارد که تمام اطلاعات میان شما و آن شخص به نیویورک یا لندن منتقل شود و در مرکز داده‌های آژانس امنیت ملی این کشور ذخیره شود.»

اسنودن تاکید کرد که نباید به این دلیل که یک آژانس دولتی در یک کشور اقدامی اشتباه مرتکب می‌شود، رفتار خود را تغییر دهیم و باید بدانیم که اگر ارزش‌های خود را به دلیل ترس قربانی کنیم، آن‌گاه دیگر این ارزش‌ها به طور کامل نادیده گرفته می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز