خبرگزاری کار ایران

داعش از اردوگاه یرموک عقب‌نشینی کرد

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۶۵۸

عناصر گروه تروریستی داعش از اردوگاه «یرموک» در نزدیکی دمشق عقب‌نشینی کرده و این اردوگاه شاهد آرامش نسبی است.

به گزارش ایلنا به نقل از العربی الجدید، برخی فعالان در اردوگاه یرموک گفتند که تحولات جدید در این اردوگاه از پنجشنبه شب به سرعت در حال رخ دادن است و عناصر داعش از اردوگاه عقب‌نشینی کرده‌اند.

این فعالان گفتند که عناصر گروه تروریستی داعش به مراکز خود در منطقه «حجر الاسود» عقب‌نشینی کرده اما در خیابان» المدارس» در اردوگاه یرموک دیوارهای بتونی ایجاد کرده‌اند.

 «مطر اسماعیل» سخنگوی گروه موسوم به «تجمع بهار انقلاب» گفت که اردوگاه یرموک در حال حاضر شاهد آرامش نسبی است و درگیری‌های پراکنده‌های میان نیروهای «اکناف بیت المقدس» با  داعش و جبهه النصره که بخش‌هایی از اردوگاه یرموک را اشغال کرده در جریان است.

گروه تجمع بهار انقلاب در بیانیه‌ای نیز اعلام کرد که اکناف بیت المقدس طی ۹  روز درگیری نزدیک به ۷۰ عنصر داعش و جبهه النصره را کشتند.

در این بیانیه آمده است که داعش و جبهه النصره در زمینه درگیری‌ها در یرموک دچار اختلاف شدید شده و عناصر زیادی از داعش به منطقه حجر الاسود عقب‌نشینی کرده و از بیم حمله ارتش سوریه به حجر الاسود اقدام به ایجاد موانع بتونی کردند.

داعش مناطقی که در اشغال خود داشت را به عناصر «جبهه النصره» و گروه موسوم به «گردان‌های احرار شام» تحویل داد.

در همین حال، رسانه‌های سوری اعلام کردند که ارتش سوریه عملیات پاک‌سازی منطقه حجر الاسود از عناصر داعش را آغاز کرد.

این منابع افزودند که عملیات پاک‌سازی حجر الاسود از بخش جنوبی آغاز شد و ارتش مواضع داعش را به شدت زیر آتش خود گرفته و تلفات سنگینی به این گروه تروریستی وارد آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز