خبرگزاری کار ایران

نیروهای عراقی پالایشگاه نفت بیجی را آزاد کردند

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۱۳۰

نیروهای عراقی پالایشگاه نفت «بیجی» در شمال شهر «تکریت» را از عناصر داعش پاک‌سازی کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، پلیس عراق اعلام کرد که نیروهای عراقی به محاصره نیروهای حمایت کننده از پالایشگاه نفت بیجی پایان داده و این پالایشگاه را از عناصر داعش پاک‌سازی کردند.

پیش از این یک منبع نظامی عراقی اعلام کرده بود که نیروهای عراقی برای پاک‌سازی کامل پالایشگاه نفت بیجی وارد این پالایشگاه شدند.

وزارت دفاع عراق نیز اعلام کرده بود که هواپیماهای نظامی عراقی محموله‌های بزرگی از سلاح و تجهیزات نظامی برای نیروهای حمایت کننده از پالایشگاه بیجی بارریزی کردند.

دستگاه مبارزه با تروریسم عراق نیز اعلام کرد که ده‌ها تروریست داعش طی پاک‌سازی پالایشگاه بیجی کشته شدند.

نیروهای پیشمرگه و نیروهای مردمی نیز منطقه «تل احمد» و خطوط راه آهن را در جنوب غرب «کرکوک» از کنترل عناصر داعش خارج کردند.

 در همین حال، «صکر دحام» عضو شورای شیوخ استان «الانبار» گفت که عشایر این استان که با داعش می‌جنگند، ۹ خودرو را با پلاک کشور اردن در نزدیکی شهر «القائم» در غرب الانبار ضبط کردند.

یک منبع امنیتی در کرکوک نیز گفت که نیروهای مردمی عناصر داعش را در روستای «البشیر» در جنوب کرکوک به طور کامل محاصره کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز