خبرگزاری کار ایران

فؤاد معصوم به ترکیه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۳۶۳

«فؤاد معصوم» رئیس جمهوری عراق هفته جاری برای انجام دیداری رسمی از ترکیه، راهی آنکارا می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از النشره، معصوم در پی دعوت «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه سه شنبه هفته جاری به آنکار سفر می‌کند.

قرا است در این دیدار معصوم و اردوغان درباره راه‌های توسعه روابط دو کشور و مسائل دیگر از جمله رویارویی با داعش رایزنی کنند.

در همین حال، بیش از ۹۰ هزار شهروند عراقی در پی وقوع درگیری میان نیروهای عراقی با عناصر گروه تروریستی داعش در «الانبار»، از این استان فرار کردند.

یک منبع در «کرکوک» نیز گفت که گروه تروریستی داعش ۲۴ نفر را در منطقه «الزاب» در غرب این استان اعدام کرد.

این منبع افزود که شماری از مسئولان محلی از جمله کسانی هستند که داعش آن‌ها را اعدام کرده است.

یکی از فرماندهان نظامی عراق نیز اعلام کرد که نیروهای عراقی آزادی منطقه «الصوفیه» در شرق شهر «الرمادی» در استان الانبار را آغاز کردند.

این فرمانده نظامی تاکید کرد که نیروهای عراقی با کمک نیروهای مردمی و هواپیماهای ارتش از سه محور وارد الصوفیه شدند و به سرعت در حال پیشروی هستند.

نیروهای پیشمرگه نیز حمله عناصر گروه تروریستی به منطقه «مخمور» در نزدیکی موصل را ناکام گذاشتند.

در تحولی دیگر، «جبار الموسوی» یکی از فرماندهان نیروهای مردمی (الحشد الشعبی) گفت که نیروهای امنیتی و نیروهای مردمی ۱۸۶ تروریست داعش را در استان «صلاح الدین» کشتند.

نیروهای مردمی همچنین فرمانده الجزیره و معاونش در گروه تروریستی داعش را کشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز