خبرگزاری کار ایران

معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان:

عربستان در تلاش برای تجاوزی جدید به یمن به شیوه‌ای متفاوت است

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۸۶۷

معاون دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت عربستان سعودی با اعلام پایان عملیات «توفان قاطعیت» و ورود به عملیات «بازیابی امید» در تلاش برای تجاوزی جدید به شیوه‌ای متفاوت است.

به گزارش ایلنا به نقل از المنار، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان بیان داشت عربستان سعودی با اعلام پایان عملیات «توفان قاطعیت» در واقع شکست در مقابله با مردم یمن را پذیرفت و اکنون با در پیش گرفتن عملیات «بازیابی امید» در تلاش برای تجاوزی جدید به شیوه‌ای متفاوت است.

شیخ نعیم قاسم گفت: «امروز، شاهد شکست مفتضحانه عربستان سعودی هستیم. انصار الله و ارتش یمن و کمیته‌های انقلابی، همچنان بخش اعظم این کشور را در دست دارند و شهر عدن نیز تحت کنترل آنهاست و همکاری میان شمال و جنوب یمن همچنان پابرجا است.»

وی افزود: هر قدر زمان این جنگ طولانی شود، شکست عربستان روز به روز پر رنگ تر خواهد شد.

معاون دبیرکل حزب الله خاطر نشان کرد: راه حل صحیحِ مساله یمن، راه حل سیاسی است، بنابراین ملت یمن را به حال خود رها کنید تا خودشان مساله خود را حل کنند و گرنه، چه تفاوتی میان تجاوز (رژیم صهیونیستی) به شهروندان غزه و تجاوز عربستان سعودی به مردم یمن وجود دارد؟ نتیجه هر دو تجاوز یکی است.

شیخ نعیم قاسم سپس این سؤال را مطرح کرد: امروز، (رژیم صهیونیستی) تمام جهان عرب و جهان اسلام را تهدید می‌کند؛ پس چرا فلسطین را یاری نمی کنید، جنگنده‌هایتان چه شدند، غیرتتان کجاست؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز