خبرگزاری کار ایران

اسماعیل هنیه:

انتفاضه ما را به آزادی مسجدالاقصی نزدیک می‌کند

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که انتفاضه ملت فلسطین همچنان در مراحل آغازین خود قرار دارد و به همت جوانان فلسطینی که زمام امور در کرانه باختری و اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ را به دست گرفته‌اند، دامنه این انتفاضه روز به روز گسترده‌تر می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، «اسماعیل هنیه» شامگاه یکشنبه با اشاره به این‌که انتفاضه ملت فلسطین ادامه انتفاضه الاقصی است، تصریح کرد که این انتفاضه ما را به آزادی مسجدالاقصی و تشکیل کشور مستقل فلسطین بسیار نزدیک خواهد کرد.

هنیه تاکید کرد که غزه با شهادت شماری از فرزندانش در این چند روز به منظور همبستگی با دیگر فلسطینیان در قدس و کرانه باختری، ثابت کرد که به‌رغم شرایط سخت و ناگواری که در آن به سر می‌برد، هرگز از وظایف و مسئولیت‌های ملی خود شانه خالی نمی‌کند و به سرزمین، ملت و مقدسات خود پایبند و وفادار خواهد ماند.

وی همچنین تصریح کرد که مقاومت و انتفاضه عامل وحدت‌بخش ملت فلسطین هستند و جوانان فلسطینی باید پروژه آزادسازی فلسطین را از طریق تحقق وحدت و همدلی پیش ببرند.

اسماعیل هنیه عموم ملت فلسطین به ویژه جوانان و گروه‌های فلسطینی را به تحقق وحدت، همدلی، مقاومت و مبارزه یکپارچه در برابر رژیم صهیونیستی فراخواند.

 

کد خبر : ۳۱۲۵۴۵