خبرگزاری کار ایران

شمار شهدای انتفاضه به ۱۶۷ نفر رسید

عناصر پلیس و نظامیان رژیم اشغالگر قدس دو جوان فلسطینی را به ضرب گلوله در شهرک «بیت حورون» در جنوب غرب رام الله به شهادت رساندند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این دو جوان فلسطینی پس از زخمی کردن دو شهرک‌نشین صهیونیست با ضربات چاقو هدف اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین شهادت این دو جوان فلسطینی در نزدیکی شهرک بیت حورون واقع در جنوب غرب رام الله را تایید کرد.

از طرف دیگر، شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نظامیان صهیونیست دو بمب در محل وقوع عملیات مقاومتی بیت حورون پیدا کرده‌اند و با فراخوانی کار‌شناسان خنثی‌سازی مواد منفجره سعی در خنثی سازی آن‌ها را دارند.

این دو جوان فلسطینی عصر دوشنبه با چاقو به دو شهرک‌نشین صهیونیست در ورودی شهرک بیت حورون حمله کرده و آن‌ها را زخمی کرده بودند که وضعیت جسمی یکی از آن‌ها که وخیم گزارش شده است و منابع صهیونیستی از انتقال وی به بیمارستان «هداسا عین کارم» در قدس خبر داده‌اند.

با شهادت این دو جوان فلسطینی، شمار شهدای انتفاضه قدس از ماه اکتبر گذشته تاکنون به ۱۶۷ نفر رسیده است و علاوه بر این، بیش از ۱۶ هزار نفر دیگر هم به ضرب گلوله‌های جنگی و مشقی، ضرب و شتم و یا استنشاق گاز اشک آور زخمی شده‌اند.

 

کد خبر : ۳۴۱۴۳۶