خبرگزاری کار ایران

یک نگهبان صهیونیست در عملیات مقاومتی قدس زخمی شد

در جریان عملیات مقاومتی که صبح امروز -جمعه- در مرکز تجاری بزرگ «کنیون» در مرکز شهرک صهیونیست‌نشین «معالی ادومیم» در شرق قدس به وقوع پیوست، یک نگهبان اسرائیلی به شدت زخمی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، منابع قدس اشغالی گزارش دادند که پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این نگهبان ۴۷ ساله در اثر ضرباتی که یک فلسطینی با تبر به قسمت بالاتنه بدون وی وارد کرد، به شدت زخمی شد و برای مداوا به بیمارستان «هداسا» در قدس انتقال داده شد. پس از این حادثه شمار زیادی از نظامیان ارتش و نیروهای امدادی خود را به محل حادثه رساندند.

بر اساس تحقیقات و بررسی‌های اولیه پلیس و شاباک، تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مراقبتی در محل وقوع حادثه نشان می‌دهد که یک جوان فلسطینی این عملیات را اجرا کرده و پس از آن با موفقیت از محل حادثه متواری شده است.

در حال حاضر شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی و عناصر پلیس در حال جست‌وجوی این جوان فلسطینی هستند و شهرک معالی ادومیم را به محاصره خود در آورده‌اند.

این نظامیان، مانع از ورود کارگران فلسطینی به این منطقه می‌شوند و اعلام کرده‌اند که این وضعیت تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر : ۳۵۰۵۶۱