خبرگزاری کار ایران

تیراندازی در مریلند یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۰۵۲

در اثر تیراندازی در مریلند، یکی از دو آتش‌نشانی که در حال انجام ماموریت بودند، جان خود را از دست داد.

به گزارش ایلنا به نقل از «ان.بی.سی»،  مقام‌های مریلند اواخر روز جمعه تایید کردند که یکی از دو آتش‌نشانی که در مریلند هدف شلیک گلوله قرار گرفته‌ بودند، به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

مقام‌های آتش‌نشانی گفته‌اند که «جان آلمشنایدر» ۳۹ ساله، ۱۳ سال کارمند سازمان آتش‌نشانی شهر «پرینس جورج»، بوده‌ است.

 «هنری استاوینسکی» رئیس پلیس پرینس جورج گفت: «من امیدوارم یک روز مرد و زن در امنیت عمومی‌ که جامعه ما به آن نیاز دارند، زندگی کنند.»

آتش‌نشان‌ها در حالی که در ماموریت پاسخگویی به یک درخواست کمک بودند، مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. ضارب در بازداشت و در حال همکاری با پلیس است.

این حادثه حدود ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر به وقت محلی، زمانی که آتش‌نشان‌ها و پلیس از تماس «یک فرد نگران» آگاه شدند، آغاز شد. این فرد درباره یکی از اعضای خانواده‌اش که در خانه به‌سر می‌برد، نگران بود.

استاوسنسکی و «بنجامین بارکسدال» معاون رئیس آتش‌نشانی گفتند آتش‌نشان‌ها تلاش کردند که با مرد در خانه ارتباط برقرار کنند اما هیچ پاسخی از وی دریافت نکردند. در‌ همان‌ حال که تلاش می‌کردند برای کمک به او وارد خانه شوند، ساکن خانه چندین بار شلیک کرد و دو آتش‌نشان و بستگان خود را که با مرکز امداد تماس گرفته بودند، مورد اصابت گلوله قرار داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز