خبرگزاری کار ایران

پس از اظهارنظر درباره حوادث اورلاندو:

معاون دادستان فلوریدا برکنار شد

معاون دادستان ایالتی در مناطق ایالت فلوریدا به دلیل اظهار نظرهای اهانت‌آمیز در صفحه فیس بوک خود پس از حادثه تیراندازی در اورلاندو از کار معلق شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، "کنت لوئیس" معاون دادستانی بخش‌هایی از ایالت فلوریدا به دلیل اظهار نظرهای اهانت آمیز در رابطه با تیراندازی در اورلاندو به طور موقت از کار بر کنار شد.

وی در حساب فیس بوک خود نوشته است: " جنوب شهر اورلاندو هیچ محدودیتی از نظر جرم و جنایت ندارد. همه این شهر باید با خاک یکسان شود. این شهر فاقد کوچک‌ترین ارزش‌های انسانی و رهایی بخش است. اینجا تجمعی از موجودات حقیر جهان سومی و دزدان زاغه‌نشین است. اگر در چنین شرایطی قرار بگیرید همه ریسک ها و خطرات آن را باید بپذیرید. اگر پس از تاریکی هوا به چنین محیط هایی بروید مطمئنا مغزتان ایراد دارد. همه کلاب های شبانه در اورلاندو باید برای همیشه بسته شود. همه این مکان ها چه افراد مسلح در آن باشند و چه نباشند باغ وحشی بیش نیست."

در 12 ژوئن، عمر متین 29 ساله در کلاب هم جنس گرایان پلاس بر روی افراد آنجا آتش گشوده و 49 نفر را کشته و 50 تن دیگر را زخمی کرد.

در پست های فیس بوکی که در حین تیراندازی منتشر شده وی تهدید کرده که حملات بیشتری از سوی داعش در آمریکا انجام خواهد شد.

جان برنن رئیس سازمان سیا روز پنج شنبه گفت که سازمان مطبوعش هیچ گونه ارتباط مستقیمی میان عمر متین و سازمان های تروریستی خارجی پیدا نکرده است.

کد خبر : ۳۸۱۸۹۸