خبرگزاری کار ایران

دبیرکل مقاومت اسلامى نُجَباء:

سفارت آل سعود در عراق پشتیبان تمام انفجار‌ها است/ انتقام شهداى الکراده را مى‌گیریم

دبیرکل مقاومت اسلامى نُجَباء عراق در پیامى ضمن محکومیت حادثه خونین «الکراده» بغداد، با ملت عراق عهد بست که انتقام خون مظلومان این فاجعه تروریستى گرفته شود.

به گزارش ایلنا، «شیخ اکرم الکعبی» در این پیام آورده است: گروه های زیر زمینی آنها (تروریست‌ها) را در بغداد و همه شهرهای عزیزمان نابود می‌کنیم و برای نابودی این غده سرطانی و لانه‌های تکفیر و منابع آن، نه تنها به موصل بلکه به همه نقاط جهان خواهیم رفت.

وى با اشاره به نقشه‌هاى همه‌جانبه سعودى‌ها براى ادامه بى‌ثباتى در بغداد تصریح کرد که هم‌زمان با مبارزه با تروریسم، از دولت عراق می‌خواهیم که غده سرطانی سیاسی بغداد یعنی سیاسیون مدافع داعش و همچنین سفارت آل سعود وهابی را از ریشه بخشکاند.

دبیرکل مقاومت اسلامى نُجَباء عراق افزوده است: این غده (سفارت آل سعود) در حقیقت غده سرطانی اصلی است که پشتیبان همه این انفجار‌ها است و بدون این کار، آرامش در کشور حاصل نمی‌شود.

شیخ اکرم الکعبی در پایان ضمن اعلام این‌که «ریختن این خون‌های پاک متوقف نمی‌شود مگر با اراده‌ای بزرگ» بر ارواح طیبه شهداى عراق درود فرستاد و از خداوند متعال براى خانواده و بازماندگانشان صبر جمیل را مسئلت کرد.

 

کد خبر : ۳۸۷۲۳۴