خبرگزاری کار ایران

همایش بین‌المللی نظم امنیتی منطقه‌ای در غرب آسیا برگزار می‌شود

کد خبر : ۳۹۶۳۶۸

همایش بین المللی نظم امنیتی منطقه‌ای در غرب آسیا آذر ماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، همایش بین المللی نظم امنیتی منطقه ای در غرب آسیا   به همت موسسه مطالعات ابرار معاصر تهران و هفت مرکز تحقیقاتی دیگر از جمله مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و مرکز پژوهش های مجلس 23 آذر ماه در تهران برگزار می‌شود.

دبیرخانه این همایش از همه پژوهشگران و محققان خواسته است تا با ارائه مقاله در این همایش مشارکت کنند.

شناخت منطقه و ارائه تحلیل دقیق از آن، تولید و تقویت ادبیات فکر و ایده، مشارکت در تصمیم‌سازی، موجه‌سازی- اجماع‌سازی و آینده‌پژوهی نظم امنیتی غرب آسیا از جمله اهداف اعلام شده همایش بین المللی نظم امنیتی منطقه ای در غرب آسیا است.

محورها و موضوعات ده گانه این همایش هم عبارتند از: 1- مبانی نظری و مفهومی؛ 2- ماهیت نظم منطقه‌ای نوظهور؛ 3-قدرت‌های فرامنطقه ای و نظم منطقه‌ای؛ 4- قدرت‌های منطقه‌ای و نظم منطقه‌ای؛ 5-چالش‌ها و فرصت‌های منطقه‌ای؛ 6-مسائل نوظهور و نظم امنیتی خاورمیانه؛ 7-اقتصاد سیاسی بین‌الملل و نظم نوظهور منطقه‌ای؛ 8-آینده نظم منطقه‌ای غرب آسیا؛ 9-ایران و نظم نوظهور منطقه‌ای؛ 10-معماری نظم امنیتی غرب آسیا.

پژوهشگران و محققان می توانند چکیده مقالات خود را تا پانزدهم مرداد ارسال کنند. مهلت ارسال مقاله کامل هم یکم مهرماه اعلام شده است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس www.tisri.org مراجعه کنند یا با شماره تلفن 88527469 ـ 021 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز