خبرگزاری کار ایران

ورود گسترده شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی

گروه زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز –یکشنبه- از طریق دروازه «باب المغاربه» وارد مسجد مبارک الاقصی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، منابع قدس اشغالی اعلام کردند که تعدادی از افسران صهیونیستی و عناصر یگان ویژه در صحن‌های مسجد الاقصی مستقر شدند تا امنیت شهرک‌نشینان صهیونیست در جریان ورود به این مسجد به مناسبت سالروز تخریب معبد موهوم را تامین کنند.

در همین راستا، شخصیت‌های ملی و مذهبی قدس و فلسطین اشغالی خواستار مقابله با ورود و تجاوزهای صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی شده بودند.

منابع قدس اشغالی گزارش دادند که پلیس صهیونیستی شمار زیادی از عناصر خود را در خیابان‌ها و کوچه‌های بخش قدیمی قدس مستقر کرده بود تا زمینه برگزاری راهپیمایی بزرگ شهرک‌نشینان صهیونیست از غرب قدس در ساعات نیمه شب را فراهم کند.

پلیس همچنین اعلام کرده است که تعداد زیادی از خیابان‌های اطراف بخش قدیمی قدس را خواهد بست تا شمار بیشتری از شهرک نشینان تندروی صهیونیست بتوانند در مراسم سالروز تخریب معبد موهوم شرکت کنند.

در همین راستا، شمار زیادی از نظامیان صهیونیست در اطراف شهر قدس مستقر شده اند تا افرادی را که بدون داشتن مجوز سعی در ورود به آن داشته باشند و نیز ساکنان قدس را به بهانه نداشتن مجوزهای لازم بازداشت کنند.

این ورود گسترده شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی به بهانه سالروز تخریب معبد موهوم صورت می‌گیرد و آنها قصد برگزاری راهپیمایی بزرگ در این مسجد را دارند.

 

 

کد خبر : ۴۰۰۶۵۰