خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:‌

در صورت پیروزی، دولت آمریکا را به دولتی «پاک و صادق» تبدیل می‌کنم

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تاکید کرد که اگر انتخاب شود،‌ دولت آمریکا را به دولتی «پاک و صادق» تبدیل خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک،‌ «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفت که اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور پیروز شود،‌ دولت فدرال آمریکا را اثربخش‌تر،‌ راستگوتر و مورد‌اعتمادتر خواهد کرد.

نظرسنجی‌های مختلف حاکی از آن است که ترامپ با «هیلاری کلینتون»‌ نامزد دموکرات ریاست‌جمهوری و رقیب وی اختلاف دو رقمی دارد.

البته نظرسنجی‌های جدیدی که از سوی مرکز تحقیقاتی «پیو» در روز جمعه منتشر شده، نشان داد که وی در حال کاستن این اختلاف بوده و اکنون نیز ۳۷ درصد از آرا در مقابل ۴۱ درصد آرای کلینتون را در اختیار دارد.

ترامپ در یک راهپیمایی در روز جمعه و در شهر میشیگان اعلام کرد: «‌دولت، کوچک،‌ مسئول،‌ پاک و صادق خواهد شد».

ترامپ همچنین تاکید کرد که فساد و ناکارآمدی دولت آمریکا و سیستم‌ سیاسی در این کشور و عدم توان این مجموعه در دفاع از منافع و نیاز‌های مردم این کشور،‌ نیاز به رهبری جدید در قدرت در واشنگتن را به شدت افزایش داده است.

وی تصریح کرد: «‌به دنبال تغییر هستم. در آینده‌ای که من آن را بنا خواهم کرد،‌ میلیون‌ها کارگر به محیط‌های کاری بازخواهند گشت و اگر من رئیس‌جمهوری نشوم، هرگز چنین موضوعی اتفاق نخواهد افتاد.»

 

 

کد خبر : ۴۰۲۲۹۴