خبرگزاری کار ایران

بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها؛

بیش از نیمی از آمریکایی‌ها نگران حمایت از نامزد‌های حزب سوم هستند

نظرسنجی‌های جدید حاکی از آن است که بیش از نیمی از آمریکایی‌ها نگران حمایت از نامزدهای حزب سوم هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک،‌ نظرسنجی آنلاین جدیدی که توسط موسسه ای‌بی‌سی/اس‌اس‌آر‌ اس منتشر شده است، نشان‌دهنده آن است که کمی بیش‌تر از نیمی از آمریکایی‌های شرکت‌کننده در این نظرسنجی به رغم گسترش نارضایتی‌ها از گزینه‌های دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری، همچنان نگران حمایت از نامزدهای حزب سوم هستند.

یافته‌های این نظرسنجی آنلاین حاکی از آن است که ۵۹ درصد از شرکت‌کنندگان نگران آن هستند که رای به یک نامزد از حزب سوم ممکن است در رقابت‌های انتخاباتی منجر به کسب آرا از سوی نامزد‌هایی که مورد حمایت آن‌ها نیستند،‌ شود.

یک نظرسنجی دیگر در ماه آگوست که توسط شبکه خبری «ان‌بی‌سی» و روزنامه «واشنگتن پست» انجام شده بود، نشان داد که از هر ۱۰ آمریکایی،‌ شش نفر نسبت به انتخاب میان «دونالد ترامپ»،‌ نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات این انتخابات ناخشنود هستند.

نظرسنجی دیگری نیز حاکی از آن است که کلینتون با ۴۱ درصد آرا از ترامپ که ۳۹ درصد آرا را از آن خود کرده است، پیش است. ترامپ از زمانی که کنگره ملی جمهوری‌خواهان در میانه ماه جولای پایان یافت،‌ در حال از دست دادن حامیان خود است.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا قرار است در تاریخ هشتم ماه نوامبر برگزار شود.

 

 

 

کد خبر : ۴۰۳۱۱۵